Feminett-Outlet
  • Feminett-Outlet
  • HOGAN Kengät, Naisten
  • Tod's Kengät, Naisten
  • Brunello Cucinelli, Naisten
  • Leningit ym.
  • Tietoja meistä
  • Yhteystiedot

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta.

Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja, hiuksia tai esimerkiksi eläinten karvoja. Emme ole velvollisia ottamaan vastaan asiakaspalautuksina ja korvaamaan tuotteita, jotka ovat vahingoittuneita tai käytettyjä.

Mikäli tuotteen saadessasi huomaat siinä jotain kuljetuksen aikana syntyneitä vaurioita, teethän asiasta vahinkoilmoituksen heti noutopisteessä ja ilmoitat asiasta viipymättä myös meille alla olevaan sähköpostiin, sopiaksesi vaihdosta tai palautuksesta.

Tuotteen palauttaminen ja ehdot

Palauttaminen on Sinulle maksutonta. Saadaksesi palautuskoodin meiltä maksuttoman lähetyksen toimittamiseen, ilmoita meille kirjallisena alla olevaan sähköpostiin tilauksen peruttamisesta, ja toivomme että kerrot syyn miksi olet palauttamassa tuotteen. Saat sähköpostiisi koodin palautuslähetystä varten.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua tavara vastaanottamisesta. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi maksun palautusta varten.

Hyvitämme palauttamasi tuotteen, käyttämäsi maksutavan mukaisesti mahdollisimman pian sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi varastollamme.

Palautusosoitteemme:

Feminett Oy Pulttitie 6, 00880 Helsinki

boutique@feminett.fi GSM +358 40 5009791

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

boutique@feminett.fi

+358 40 5009791

ma-pe. klo 10-16

Vastuunrajoitus

Feminett Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

  • Yhteystiedot
  • Tietosuojakäytäntö
  • Evästekäytäntö
  • Toimitus
  • Käyttöehdot
  • Peruutusoikeus